Sieraden | Kettingen
Veel emoties ketting (goud)
Veel emoties ketting (goud)
Kan beschikbaarheid voor afhalen niet laden
Deze goudkleurige ketting vertelt een verhaal van tegenstellingen en grote emoties. Aan de ketting hangt een bedel met het teken :(:, dat vaak wordt gebruikt bij persoonlijkheidsstoornissen zoals borderline of bipolair, maar ook symbool staat voor intense emoties in het algemeen. Want soms ligt blij dicht bij boos, en sterk dicht bij kwetsbaar.
Het ontwerp van de ketting is eenvoudig en subtiel, waardoor hij dagelijks gedragen kan worden — een klein sieraad met een diepe betekenis. Een prachtig cadeau voor jezelf of voor iemand die zich herkent in deze gevoelens en een stukje herkenning en steun kan gebruiken.
De ketting heeft een lengte van 45 cm en een verlengstukje van 5 cm, zodat hij comfortabel gedragen kan worden en mooi bij iedere outfit past.
*Let op: de gouden veel emotie bedel is 3mm groter als de zilveren bedel.
Ook verkrijgbaar in het zilver. Klik hier.
Omdat wij het belangrijk vinden dat elke portemonnee bij ons kan winkelen worden onze sieraden gemaakt van zilver/goud/rosé kleurige materialen. Dit houdt in dat er geen echt zilver/goud of rosé wordt gebruikt, houdt hier rekening mee! Toosiedoos streeft ernaar om een zo perfect mogelijk product te verkopen binnen ons budget. 90% van alle producten is handgemaakt. Als een product is ingekocht staat dit expliciet vermeld bij het product. Zo houden wij onze webshop transparant en weet je wat je koopt. Mocht je nog vragen hebben? Stel ze gerust via de chatfunctie in de webshop, het contact formulier of via onze social
Deel dit artikel
